2013. március 11., hétfő

Egy kis édesség

Hétvégén vendégeket vártunk,ezért gondoltam sütök valami nassolni valót:)
Valami gyors és egyszerű sütit szerettem volna készíteni,ami még finom is!Eszembe jutott a TEJFÖLÖS CSODASÜTI,amit már többször sütöttem,így biztosabb lehettem abban,hogy nem rontom el...:))
A receptet EZEN AZ OLDALON találtam.Sok mást is kipróbáltam már innen,ezért bátran ajánlom Nektek is ezt a receptes oldalt.Jó olvasgatást kívánok.Ha pedig kedvet kaptatok a sütihez,akkor jó sütögetést és jó étvágyat hozzá:)))





6 megjegyzés:

  1. Ezt most én is le minőségellenőrizhettem"...fincsi süti!!!

    VálaszTörlés
  2. Végre már én is adhattam valami kóstolót:))Annak meg külön örülök,ha ízlett is!Puszi

    VálaszTörlés
  3. nagyon finom lehet ez a süti. Ilyenkor sajnálom nagyon, hogy Ádám laktózérzékeny...csak magamnak meg nem állok neki ilyet sütni, viszont húsvétra lehet hogy megsütöm a vendégseregnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a vendégeidnek megsütöd,akkor Te is meg tudod kóstolni:)))Örülök,ha kedvet csináltam hozzá.
      Szerinted egyébként nem lehetne laktóz mentesen elkészíteni?Én nem vagyok jártas a témában,csak elgondolkodtam ezen:))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Nagyon hamar elfogyott...,így azt gondolom tényleg fincsi!Próbáld ki:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...