2013. március 1., péntek

Egy kis segítség rajzoláshoz...


Mikor Bence kisebb volt,nem nagyon kötötte le a rajzolás.Ez mára sokat változott...,rajzszakköre jár!Sokszor itthon is leül rajzolni,van mikor csak a képzeletére hagyatkozik,de másolni is szeret más rajzokról.A Pinteresten(!) rengeteg sablont és rajzolást segítő ötletet találtam,aminek Bence is nagyon örült:))Már többet megnézett és volt amit ki is próbált...
Néhány ötlet:

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás
Forrás



Forrás


A legnagyobb kedvenc:

Forrás


Tudom,hogy a gyereknek meg kell hagyni az alkotás örömét és azt is,hogy a fantáziájukat használhassák.De nem vagyunk egyformák és biztosan vannak olyan gyerekek is akiknek könnyebben megy a rajzolás,ha kapnak egy kis inspirációt.Én is legtöbbször inspirálódok,majd azután alkotok:)))
Még több ötletet és sablon ITT találtok.Jó nézelődést kívánok:)
                                                                 

4 megjegyzés:

  1. Lizának én is mutattam a pinteresten az összegyűjtögetett rajz segítségeket"...de nem igazán érdekelte! Azóta már nem is nagyon mentettem le...
    Remélem Dóri jobban van! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont rengeteg más dolgot mentettél:))
      Dóri ma nem volt lázas,viszont nagyon dől a "cucc" belőle és köhög is:(
      Remélem nálatok már javult a helyzet!Puszi nektek.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...