2013. március 6., szerda

Horgolt amőba játék...

A tanár néni szokta mondani,hogy vihetnek valami játékot(kicsit) az  iskolába,hogy rossz idő esetén a szünetekben el tudják foglalni magukat(a rohangálás helyett...).Bence vitt már autókat,újságokat, könyveket,de egy idő után ezek már unalmasak voltak.A neten bukkantam az amőba játék horgolt változatára,és mivel teljesen a horgolt dolgok őrültje vagyok:)),gondoltam miért ne készíthetnék én is egy hasonlót.Sajnos mintát nem találtam,ezért magamtól találtam ki,hogy hogyan is csináljam....Illetve a színeket Bence választotta ki:)
Kettő egyforma méretű négyzetet egymásra téve összehorgoltam(így a korongokat beletéve tartóként is használható),az elejére ráhímeztem a mezőket,végül pedig a korongok is elkészültek.És már lehetett is játszani...Az összegomboláshoz egy régi farmer nadrág gombját használtam fel:)








Az öröm nagy volt és másnap már vitte is a suliba,délután pedig vége sem volt az élménybeszámolónak:ki-kivel és mennyit játszott,ki hányszor nyert és így tovább...Már ezért megérte!

4 megjegyzés:

  1. Jaj ezt Liza mesélte! Bencének megvolt az öröme!!! Cuki és tök jó, hogy egyben tartó is!! Ügyi vagy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,de azért van még mit tanulnom...Ennek ellenére nagy örömet okoz nekem is ,ha valamit sikerül elkészítenem:))

      Törlés
  2. Ez nagyon jó lett :)) Mi is nagyon szeretjük ezt a játékot de így még jobb lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de nagyon örülök Neked!!!!!!!!!Ha szeretnél Te is kaphatsz egy ilyet,persze olyan színűt amilyen tetszik!!Puszillak és írj bátran máskor is:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...