2013. március 21., csütörtök

Ici-pici húsvéti ajándék a legkisebbeknek...

Az én kicsi -nagy lányom,Dóri 2 éves...,a munkahelyemen hasonló korú gyerekekkel vagyok egész nap,ezért(is) ha valami aranyos ötletet meglátok rögtön a "legkisebbek" jutnak eszembe:)Így történt ez ma reggel is,mikor indulás előtt egy kicsit szétnéztem a "nagy világban"....
Filcből elkészíthető ujjbábok!Egy ilyen ajándék szerintem tökéletes lenne a bölcsiseknek húsvétra(hogy ez nekem eddig miért nem jutott eszembe????)Megmutatom mit találtam:

Forrás

Egyszerűen tündériek,és már el is képzeltem,hogy azokon a pici ujjacskákon milyen cukin mutatnának...
Persze más állatkákat is lehetne készíteni,minden a képzeletünkön múlik!
Na majd meglátjuk megvalósul-e ez a projekt vagy valami mást hoz a nyuszi a kicsiknek.

Mindenkinek szép napot kívánok!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek , a bari a kedvenc, persze a nyuszi és a csibe is tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök:))Nekem is a barika a kedvenc!!

    VálaszTörlés
  3. Jaj ide jutok már az ablakodba is! persze voltam már többször csak ebben az esős időben nem működött a net! Nagyon édi! na ezek a tojásban is elférnek...ezek a tojásaim sosem telnek be!

    VálaszTörlés
  4. Mindig azt gondolod,hogy nem érsz a végére a dolgoknak....aztán mégis elkészül minden!!!És mindig valami különleges lesz a végeredmény:)))
    Nagyon várom,hogy milyenek lesznek azok a tojások!Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szerintem imádják a picik az ujjbábokat...jó döntés lenne, nagyon cukik!!!:)))Tényleg Belli, jól érzitek magatokat a bölcsiben?:)))Azért nem lehetnek túl könnyű napjaid!...én annak idején még annyira szerettem volna otthon maradni...olyan JÓ volt:)))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm,hogy érdeklődsz,jól esik!!!Dórinak nagyon tetszik,egyáltalán nem foglakozik velem(mert ugye én is ott dolgozok:) )Csak a reggeli felkelésekkel van gond,de remélem hamarosan azt is megszokja.SŐT már van amit nekem nem is enged,csak a kolléganőmnek aki a gondozó nénije lett...:)Na ezt meg nekem kell megszokni!!!
    Azt gondolom szerencsés helyzet a miénk,mert nem ismeretlen a hely és a kolléganők sem a számára,mert sokszor bejártunk hozzájuk!
    Itthon is nagyon jó volt,de már vágytam vissza a gyerekek közé:))

    VálaszTörlés
  7. Jaj,de örülök, hogy ilyen jól alakulnak a dolgok:)))! Képzeld el, az én kolléganőm pedig azt mesélte, hogy az ő kislánya egy évig hozzájárt a bölcsis csoportba, de mindig elsőnek kellett lennie a gondozásban, annyira féltékeny volt a többi kisgyerekre! Szerencsés Vagy és ennek nagyon örülök!!!:)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon kedves vagy!!Sokat jelent nekem,hogy gondolsz ránk!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...