2013. március 17., vasárnap

Odakint tél,idebent tavasz...

Végre befejeztem a horgolt virágokból készített koszorúmat!Olyan hideg volt ma,de a napsütés meghozta a kedvem és nekiláttam...

Vágtam egy karton koszorú alapot,majd azt elkezdtem barna színű,vastagabb fonallal körbetekeri.Csak tekertem,tekertem(egy kicsit olyan "hülye játék-gyerekeknek" érzésem volt közben...)aztán egyszer csak végigértem(HURRÁ!). 




Előszedtem a horgolt virágokat (amik időközben megszaporodtak),a pillangókat.


Már csak annyit kellett kitalálnom,hogy milyen sorrendben legyenek:))Hiányzott még néhány levél,ezért azokat is horgoltam.A mintát a levelekhez innen néztem.
Végül mindent ragasztó pisztollyal rögzítettem(a leggyorsabb ez volt).Íme a végeredmény:




Holnap pedig megkeresem méltó helyét is:))

27 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!
    Én az éjjel fűztem fel szalagra az anyutól kapott virágokat, és egyszerűen lelógattam :), sokkal hamarabb meglettem, de persze nem hasonlítható egy szép koszorúval...Most aztán kérek még tőle virágokat, és lesz koszorúm is :)
    Örülök az itt talált ötleteknek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még itt is vagy??Ez aztán a meglepetés...Most voltam Nálad és örültem,hogy minden rendben!
      Köszönöm ,hogy írtál,nagyon jól esik!Biztosan a Te munkád is szépséges.Ugye majd megmutatod??!!Nagyon szép hetet kívánok Neked!

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy! Milyen jó kikapcsolódás lehet ez a horgolás:) A harmadik képnél tartottam, s úgy éreztem valami hiányzik,de a negyediken már ott volt a... zöld szín:) Nagyon tetszik a végeredmény!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán örülök!Nagyon kedves vagy,köszönöm a dicsérő szavakat:)))Egyébként tényleg jó kikapcsolódás,előfordult már az is,hogy nyugtatóként használtam...:)))))))Szép hetet és jó munkát a buborékos képekhez!

      Törlés
  3. Édes tavaszias kis vidámság!!! Nagyon szép lett! Na és hova kerül a végeredmény? Csak ma reggel bírtam bekukkantani, mert tegnap már megint este értünk haza...de látom te készülődtél! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lényeg,hogy bekukkantottál:)Köszönöm!A helyét még nem sikerült megtalálni,de biztosan az is meg lesz (előbb-utóbb)...
      Puszi és délután jövök kávézni:))))

      Törlés
  4. Nagyon kedves kis koszorú,gondolom már meg is találtad a helyét, biztos vagyok benne, bárhol is nagyon jól mutatna:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!Még keresem...,remélem hamarosan meg is lesz a helye:)

      Törlés
  5. Nagyon jó ötlet! Gyönyörűek a horgolt virágok, és a lepkék is. Nagyon szép munka!
    (Emerencia blogján találtam Rád.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsimama!
      Először is szeretettel köszöntelek nálam,örülök,hogy ide találtál:)Remélem máskor is megtisztelsz a látogatásoddal!
      Köszönöm a kedves szavakat,nagyon jól esnek!Én is megyek hozzád:)))

      Törlés
    2. Jövök!!))jövök!!)) máskor is, gyönyörködni a munkáidban!!!

      Törlés
    3. Ez igazán nagy öröm számomra!Köszönöm és szeretettel foglak várni:))

      Törlés
  6. Nagyon szép lett!!! Imádom a horgolt csodákat. Talán pont azért, mert nekem az elkészítésük maga a varázslat (mármint azért, mert én nem értek hozzá :) ). Ügyes vagy! Várom a következő alkotásod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm,igazán kedves vagy!A horgolt dolgoknak én egyszerűen nem tudok ellenállni!
      Napok múlva ismét munkába állok...:))))Ezért biztosan kevesebb időm jut majd a horgolásra(is) :(
      Természetesen jövök még alkotásokkal,örülök,hogy várod:)Igyekezni fogok!

      Törlés
    2. Igen, nagyon várom! Annyira szeretek gyönyörködni a Ti munkáitokban! Olyan jó hogy vannak kreatív emberek, akik hasonlóak hozzám. És amikor olyat látok, amihez én nem értek, akkor különösképp jól eső érzés gyönyörködni a szépségekben. A horgolt dolgokkal pl. mindig így vagyok, Flóránál is. Fantasztikusan ügyesek vagytok! :)

      Törlés
    3. :))Ezért mondom mindig azt,hogy nincsenek véletlenek!Okkal ismertük meg egymást,még ha csak így a blogok világában is...A hasonló emberek mindig egymásra találnak!Én pedig nagyon örülök az ilyen barátságoknak..:))Jó Veletek!!!

      Törlés
  7. Jaj Ditti aranyos vagy! Mi Bellivel nagyon hasonlítunk abban, hogy egyrészt szeretünk készíteni valamit, másrészt hasonlóak tetszenek így jókat dumcsizunk róluk itt is és négyszemközt is és mindig egyezségre jutunk, hogy mi legyen végülis...
    Ösztönözzük is egymást és kedvet kapunk a másiktól... A horgolás is egy elfeledett dolog volt, amire ő ismét rákapott én meg megtanultam az alapot tőle...a leírást ő ismeri, a rajzokat én szeretem a horgolásról...és sorolhatnám mennyi mindenben egészítjük ki a másikat. Talán ezért lett ilyen jó barátság a miénk...mert hasonlítunk. Azért hiányozni fog a napi dumcsink...nem hívhatom akár mikor...hát nem is tudom hogy lesz... Hívhatom az új" barátnőm? D:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Barátnőm!Nekem is naaaaagyon fognak hiányozni a közös délelőttök(is),de igyekszem pótolni délután:)))
      Holnap még itthon leszek,de utána hívhatod...Egyébként pedig nem olyan könnyű engem lerázni!
      Nagyon remélem még sok-sok mindent fogunk együtt alkotni és sokat fogunk még dumcsizni is..:))))Puszillak

      Törlés
  8. Ez nagyon aranyos ^^ Ilyet én is kérek szépen :D Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!Természetesen Neked is csinálok,csak mond meg milyen színű virágok legyenek rajta:))Puszillak

      Törlés
    2. rendben,majd igyekszem:)))Puszillak

      Törlés
    3. Nem olyan sürgős még nemtudom mikor megyünk Tarjánba de lehet, hogy jövőhét pénteken én átnézek suli után ;) Puszi

      Törlés
    4. OK!Beszélhetünk róla:))

      Törlés
    5. Majd megbeszélem még anyáékkal is :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...