2013. március 25., hétfő

Quilling

Nem tudom,Ti hogy vagytok ezzel,de engem teljesen elvarázsol ez a technika!Nagyon aprólékos munka, sok türelem kell hozzá-szerintem-!Viszont cserébe gyönyörű dolgokat lehet alkotni...Az interneten rengeteg ötlet kering és persze sok -sok segítség is azok elkészítéséhez...
Egy kis inspiráció és egy remek oldal ahol segítséget is találhatunk,ha kedvünk támadna szalagot fodorítani...:))

Az alapok:

Néhány alakzat:



Pillangók:



És ha már húsvétra készülünk:

húsvéti tojás


barkaágak





Végül csak biztatásként:hamarosan kint is ilyen szép napos lesz az idő:)))

kép forrása




Ezúton is nagy szeretettel köszöntöm új olvasóimat!Gerdi és angi!Örülök,hogy Ti is csatlakoztatok a blogomhoz,remélem találtok sok hasznos ötletet!Gyertek máskor is!

Mindenkinek nagyon szép,hó és fagy mentes napokat kívánok:)))

14 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Na de én inkább horgolok! Ehhez nem volna türelmem! De nagyon jól néznek ki! Látom a lepke nem hiányozhat! Jó éjt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok ezzel:))Viszont csodálom azt,aki ilyeneket tud készíteni,szépségesek!
      Neked is jó éjt,a mai horgolásom elmaradt.Na majd holnap..:)

      Törlés
  2. Egy kedves barátnőm csodálatosokat alkot!Köszi az ötleteket és az oldalt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Te élőben is látsz ilyen szépségeket!Örülök,hogy tetszenek az ötletek:)

      Törlés
  3. De, mint mondtam...mindenkinek ahhoz van türelme, amihez kedve is van! Nyakláncot már sodortam papírból hurkapálcára...az is eltartott egy darabig! A hópelyhek csodásak! Talán ha Liza nagyobb lesz készítünk is olyat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen igaz!!!!Én így vagyok a horgolással...az sem megy mindig gyorsan,de számomra mégis megéri:))

      Törlés
  4. na ez az a technika, ami nagyon távol áll tőlem, és nem is birizgálta (eddig) a fantáziám...minden esetre a barkaágas, meg az utolsó kép nagyon meggyőző! :) Bár a gyöngyözéshez van türelmen (ahhoz is jó sok kell), ehhez nem hiszem, hogy lenne... De ha te készítesz így valamit, nagyon kíváncsi lennék a végeredményre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha készítek.....,biztosan megmutatom!De nem mostanában lesz az már tuti:)))Addig is nézegetem az ilyen alkotásokat!Örülök,ha Neked is tetszenek:))

      Törlés
  5. Már sokszor megcsodáltam én is ezt a technikát,de még nem próbáltam, inkább csodálni szeretem, mint a gyöngyfűzést!:)
    A napos kép a befutó nálam, jólesett ránézni!:))) No, de a pillangók és a másik oldalon lévő hópehely is gyönyörűséges!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pillangó nem maradhat ki!Képzeld el,Dóri jele a bölcsiben PILLANGÓ:)))))))))))))))
      Én is jobban szeretem nézegetni ezeket a képeket,bár sosem lehet tudni,egyszer lehet,hogy megpróbálkozok ilyesmivel is...!A napos képtől reméltem,hogy jobb kedvünk lesz:)

      Törlés
    2. Szerencsés a lánykád, hogy ilyen szép jelet kapott!!!:)))
      A napos képtől pedig valóban jókedvem lett:)))Köszönöm!!!:)))

      Törlés
  6. Csatlakozom az előttem szólókhoz. Gyönyörűek ezek az alkotások, de nem hiszem, hogy lenne hozzá türelmem. Egyenlőre csak gyönyörködöm bennük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonlóan gondolom én is kedves Zsimama!Örülök,hogy Neked is tetszenek:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...