2013. március 4., hétfő

Tavaszi díszítéshez...

A suliban Bencéék osztálytermét néhány anyukával összefogva,közösen szoktuk díszíteni.Igyekszünk az évszakoknak illetve az ünnepeknek megfelelő dolgokat készíteni.Persze időnként nem megy könnyen,hiszen Dóri is segíteni szeretne....,de azért igyekszem-igyekszünk:))
Most már aktuálissá vált a farsangi díszek lecserélése,hogy helyüket átvehessék a vidám tavaszi díszek.
Erre az alkalomra készült már egy tavaszi koszorú, most pedig néhány színes pillangó....
A pillangókat vékony,színes papírból vágtam ki úgy,hogy a kiválasztott színes papírt ketté hajtottam, a mintát(amit előzőleg zsírpapírra másoltam egy újságból) a hajtás szélére tettem és átrajzoltam,majd kivágtam.Ezután a papírt szétnyitva már meg is kaptam a pillangó szárnyait.A testét szintén egy színes papírra átrajzoltam,azután kivágtam,majd a szárnyakra ragasztottam.Végül megrajzoltam a mosolygós arcokat...A szárnyak széleire mintalyukasztóval készültek a picike virágok,de bármi mással is tovább díszíthetünk...,csak a képzeletünkön múlik a végeredmény.
És itt vannak ők:



A sablon:



Holnap még megpróbálok néhányat alkotni,remélem sikerül:))Ha tetszenek próbáljátok ki Ti is!Nekem csuda jó kedvem lett tőlük,vagy az már a tavaszi napsütéstől van???
A terem díszítéseinkről IDE KATTINTVA még többet megtudhattok.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon vidám pillangók! A pillangós girlandot mikor varrjuk meg? Be kéne osztani az időnket. Holnap nekem krepp papír virág gyártás...4 van, csinálok még 6 db-ot...de holnap a girlandot is meg kell varrni, mert szerda díszítés. Csütörtökön kellene a nőnapi ajándékot elkészíteni...ja, de délelőtt doktorhoz viszem Kirit úgy hogy az csak d.u.! Mivel a csajok betegek lehet, hogy külön kell dolgoznunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ne is mond,az IDŐ a gond mindig!!!!Ha napközben nem is tudunk együtt "dolgozni",akkor d.u. hátha összejönne...,majd kitaláljuk hogyan lenne jó:))

      Törlés
  2. Nagyon édik, biztosan szép lesz az osztály megint!!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:))Igyekszünk szépet összehozni,reméljük sikerülni fog.

      Törlés
  3. Nőnapra készülődtök?Mi lesz a meglepetés az anyukáknak?Ha meg szabad mondani?
    Holnap megfogom mutatni a dekorácionk egyik részét:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nőnapra(is) készülünk...:)),de az anyukáknak nem készül meglepetés(majd csak anyák napján).Ti meglepitek az anyukákat is??Ez kedves Tőletek! Viszont az osztályba járó kislányok kapnak majd a fiúktól általunk készített meglepetést:) Nem készült még fénykép,ezért nem tudom még megmutatni.
      Nagyon várom a dekorációról a képeket:)))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...