2013. március 26., kedd

Újrahasznosított papírgurigák...

Régóta gyűjtöm a "őket"...,legyen az WC-papír vagy papír törlő guriga:)Nagyon sok lehetőséget látok bennük,és olcsó alapanyaga lehet kreativitásunk kiélésére is!Az interneten számtalan tippet és képet találhatunk.Most mutatok néhányat,bár biztosan lesznek olyanok is akiknek ez nem új.Ezen az oldalon rengeteg ötletet találtok,sablonokat is lehet innen nyomtatni,így már igazán gyerek játék lehet ezeknek az édes figuráknak az elkészítése(nyomtatás,színezés-esetleg festés,ragasztás..és JÁTÉK!)













Húsvétra készülődve...:




Természetesen nem maradhatnak el...,ugye kitaláltátok,hogy kik??




Bármilyen állatot vagy mese kellékét is el lehetne akár készíteni és akár bábozhatunk is velük...:)Ha pedig valamelyik tönkre menne,könnyen pótolhatjuk!Szerintetek is cukik???Nekem nagyon bejönnek!

10 megjegyzés:

  1. Nálunk is nagy kedvenc a papír guriga, gyakran felhasználjuk az oviban, köszi az ötleteket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen:),és ha esetleg készítesz ilyet,mindenképp mutasd meg nekünk!

      Törlés
  2. Bocsiii de benne voltam a varrásba! Be kellett, hogy kapcsoljam a számítógépet, mert a telefonommal és az iPad-dal nem ment most a net!
    Nagyon imádom ezeket a figurákat! Milyen édesek! Hiába minden felhasználható...csak ötlet kell! Ezek most megvannak!!! Puszi
    Gyere át egy capuccinora"!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most értünk haza,de majd holnap bepótoljuk azt a capuccinot:))
      A figurák szerintem is nagyon cukik és hogy milyet készítünk csak a képzeletünkön múlik!Nem??
      Örülök,hogy neked is tetszenek!
      Megnéztem,mit alkottál ma és látom,nem unatkoztál:))Szépeket készítettél!!Puszi

      Törlés
  3. De helyesek! Nekem is több szatyornyi gurigám van (a nagyokon kürtőskalácsot lehet sütni:-)), Férjem nem is érti már, mire gyűjtöm. Hát hasonlókra:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de örülök,hogy írtál:)))Köszönöm!!Én is sütöttem már gurigán kürtőskalácsot,ha szeretnéd a régebbi bejegyzések között meg is tudod nézni!
      Az én férjem már meg sem kérdezi...csak nem dobja ki!Szerencsések vagyunk,hogy ilyen rendes férjeink vannak,akik "elviselik" ezt...:)))

      Törlés
  4. Ez nagyon aranyos :) Anya is szokott ilyeneket csinálni a kicsiknek :D http://misze.hu/?p=44333 itt van egy pár ötlet hátha tetszik Bencének :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátha talál anya most olyat is amilyet még nem készített:)Köszi az oldalt,majd megmutatom Bencének!!Puszika

      Törlés
  5. Hát a pillangó is jó ötlet, de a szélmalom nekem nagyon bejött!!!:)))Köszönöm az ötletet!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bencének a tigris féleség tetszik a legjobban.Örülök,ha hasznát veszed az ötleteknek:))))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...