2013. április 24., szerda

Ajándékot kaptam...

Tegnap nagy meglepetés ért!!!Egy nagyon kedves lánytól,DITTITŐL ajándékot kaptam:)
Ez egy díj,aminek borzasztóan örültem,hiszen én még senkitől nem kaptam ilyesmit!!Nagyon KÖSZÖNÖM Neked Ditti!!!





Szabályok:

1.Megemlítem,hogy kitől kaptam a díjat!
2.Felsorolok 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma!
3.Egy-egy kommentet hagyok a kiválasztott blogokon a díjazásról...!

És akkor az én választottaim:

FLÓRA,akinek a blogom születését és még nagyon-nagyon sok minden mást is köszönhetek!

DITTI,aki nagyon közel került a szívemhez a kedvességével(is)!Nem mellesleg nagyon kreatív és ügyes,mindig szép dolgokat mutat nekünk!

OVIVARÁZS,aki mindig nagyon remek ötletekkel jelentkezik,és nagyon-nagyon önzetlenül teszi ezt!

KREATÍV ÖTLETBÖRZE,akinél rengeteg(kreatív:) ) ötletet találhatunk,amiket bármelyikünk könnyen megvalósíthat!

Természetesen még tudnám a sort folytatni,de a szabály az szabály!!!!Azért én mindenkinek küldöm ezt a díjat,akik megtiszteltek a figyelmükkel és olykor az írásaikkal is!!!!






14 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hihetetlenül kedves vagy!!!! és örülök, hogy rátaláltam az oldalaidra, elmerülök bennük:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen!Remélem találsz majd sok olyat is ami tetszik Neked!És igen,szerintem is rokon lelkek vagyunk:))Gyere máskor is!

      Törlés
  2. Lehet még a mai napi BOLDOGSÁGOM fokozni???:))) Drága Belli Te ezt tetted!!!:)))
    Leírhatatlanul BOLDOG vagyok, hogy a díjazottjaid között lehetek, hiszen ma már a második díjat kapom!!!:)))Ami pedig külön fontos számomra, hogy TŐLED!!!:)))
    Köszönöm, hogy így döntöttél, hálás vagyok érte!!!:)))♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldoggá Te teszel a sok dicsérő és kedves szóval,amit Tőled kapok!A legkevesebb ez a díj...:)))
      KÖSZÖNÖM!

      Törlés
  3. Belli köszönöm neked pedig gratulálok! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))Én is gratulálok!!Puszi

      Törlés
    2. Szép lett a kerted!!! Sikerült mindent elültetned? Puszi

      Törlés
    3. Köszi!Képzeld még bazsalikom magot is ültettem!!!:)Remélem sikerrel járok,annyira jó volt a tavalyi-igaz azt Tőled kaptam:)!!Puszi Neked is!Remélem holnap egy kicsit össze tudunk futni:)

      Törlés
    4. Hát persze, hogy sikerülni fog!! Ha teszel rá üveget, műanyag flakont szét vágva, akkor meg a párától vizes is lesz ott a föld...és nem szárad ki, ha nem locsolod állandóan.
      Pusz

      Törlés
    5. OK!Köszi az ötletet,nem is gondoltam erre,pedig de sokszor láttam már...Puszi!

      Törlés
  4. KÖSZÖNÖM!!!!! :) Nagyon aranyos vagy, igazán jól esik!!! Puszi!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...