2013. október 20., vasárnap

Díjat kaptam


Ismét olyan megtiszteltetés ért,hogy eljutott hozzám ez a díj!Vikinek köszönhetem ezt az örömet,aki egy nagyon kedves lány és nagyon szeretem a horgolós blogját!Viki,nagyon szépen köszönöm neked,igazán jól esik ez a szép gesztus!Természetesen a Te díjadhoz pedig gratulálok,megérdemelted! :))





Szabályok:

1.Megemlítem,hogy kitől kaptam a díjat!
2.Felsorolok 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma!
3.Egy-egy kommentet hagyok a kiválasztott blogokon a díjazásról...!

A választottaim:
  1. Hétalvóka,aki csodálatos meggymag párnácskákat varr,és még mellette sok más remek ötletet mutat meg nekünk illetve készít el!Nagyon szeretem a blogját(is!) és bátran ajánlom Nektek is :))
  2. Játékos tanulás és kreativitás,ezt a blogot egy nagyon kedves és kreatív tanárnéni írja,akinek minden szavából árad a gyerekek iránti szeretet!Nagyon sok hasznos ötletet találhattok nála,ami a tanulást segíti :))
  3. Fonalmánia-horgolgatok blogot azért szeretem,mert közel került hozzám az írója.Mindketten a horgolás "rabjai" vagyunk.Nagyon sok szép dolgot horgolt már,nézzetek be hozzá,szerintem érdemes :))
  4. Az Ici-pici nagy örömök blogot is nagyon szeretem,amit egy óvónéni ír.Jobbnál-jobb ötleteket találhattok nála is,kukkantsatok be hozzá :))
Szívem szerint még folytatnám,de a szabály az szabály.... :))Remélem senkinek nem lesz terhére ez a kis apróság.Ha nem akarjátok ne küldjétek tovább,hisz ez nem kötelező. :))










8 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Ismét egy kedves embert ismerhetsz meg... Sok puszi! Remélem kipihizted magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Hát a pihenés még várat magára,de igyekszem!Hiányzott a körmös szombat:))))Puszi

      Törlés
  2. Drága Belli!!!:))) A mosolygós hetem, mosolygósan zárul!!!:))) Nagyon szépen köszönöm, nagyon jólesett!!!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márti!Igazán megérdemled!Amikor "eltűntél" azt gondoltam nem tudlak majd többet olvasni,de Te "visszatértél" és ha lehet még jobbat hoztál nekem illetve nekünk akik olvasunk Téged:)))
      További mosolygós napokat kívánok Neked! Puszi:)

      Törlés
  3. Drága Belli!
    Nagyon aranyos vagy, hogy ismét gondoltál rám. Köszönöm szépen, és gratulálok a többi díjazottnak is. Szép hetet! Puszi. :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen,számomra öröm!!! :))) Neked is legyen szép,napsütéses,vidám heted! Puszi

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...