2013. december 6., péntek

Téli filigránok és ablakdíszek

Az idei évben ez az angyalkás filigrán az abszolút kedvencem!Két óra alatt sikerült kivagdosni,elfáradt a kezem,de a végeredmény kárpótolt:)))A minta egy régebbi újságból való.


Ez egy tavalyi kedvencem,de azért idén is készítettem ilyen harangokat:)A mintát egy régebben talált kép szolgáltatta,amit a Pinteresten láttam,csak sajnos a forrást nem mentettem.Köszönet a feltöltőnek:)


A fenyőfa minták is tavalyi "szerzemények",hála a kedves kolléganőimnek:))Ketté hajtott papírra rajzoltuk a mintát,majd kivágva és a papírt kihajtva kapjuk meg a gyönyörű fenyőfákat.A kicsi fa A/4 -es ,a nagy fa 
A/3-as másoló papírból készült. 




Szintén kettéhajtott papírra rajzoltam ezt az angyalka mintát,majd kivágva,kihajtva ilyen szépek lettek...:)
Ez is egy Pinteresten talált kép alapján készült,köszönöm a feltöltőnek:)



És végül,de nem utolsó sorban,jöjjenek a hóemberek.Az első egy régebbről elmentett darab,amit most mintaként használtunk és "sorozat gyártottunk" ,a második szintén Pinterestről "koppintott",de a forrást nem találtam.Köszönet a feltöltőnek:)



7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek!ügyi vagy!!nekem tuti nem lenne türelmem őket kivagdosni! .:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,aranyos vagy!Szeretem az ilyen dolgokat is csinálni,teljesen kikapcsol,nyugtat:)))

      Törlés
  2. A félbehajtott angyalkák és a fenyőfák nagyon tetszenek, esélyesek lesznek az oviba!!!:))) Az egyszerűségük nagyon csábító!:) Filigránokat egyszer készítettem...azóta sem!:) Puszillak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor(ha nem mindig) az egyszerű dolgok a legszebbek!Örülök,hogy tetszenek!Puszi :)

      Törlés
  3. Annyira szépek! A szimmetrikusakat értem én, hogy vágod ki, de például az elsőt, a csodás angyalkásat hogyan? Bár két órám nem lenne rá, de akkor is kíváncsi vagyok:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újságból másoltam ki és körömvágó ollóval "kínlódtam" :))Két órám csak azért volt,mert kihasználtam a kicsik alvási idejét a munkahelyen....ők édesen aludtak,én pedig szorgosan vagdostam!Itthon ez nem sikerült volna:)))

      Törlés
    2. Köszönöm a választ! Hmmm... sajnos már nem oviban dolgozom, az iskolában pedig nem alszanak a gyerekek, sőt:-) De annyira tetszik a műved, hogy tenni fogok egy próbát!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...