2014. május 25., vasárnap

Olyan borús idő van...

...gondoltam horgolok,hogy ne legyek én is "borús" :) Nem szoktam ilyenkor nagy dolgokat készíteni,csak valami gyorsat,amitől hamar jókedvem lesz.Így született meg ez a kicsi szívecske,ami igazából két szív összehorgolva és kicsit kitömve.Lehet belőle tűpárna vagy akár kulcs tartó is...
A mintát itt találtam.Nagyon részletes leírást és képes bemutatót is találhattok az oldalon,ezért én nem is írom le a horgolás menetét.Egyszerű és tényleg gyorsan elkészül,bátran ajánlom mindenkinek! :)



 
Más szín összeállítással is el fogom készíteni,szerintem szép ajándék válhat belőle... :)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Imádom a horgolt szíveket,főleg ilyen duci formába.én dísznek használom őket pl. a szekrény fogyntyúra akasztva .Szuper lett! :-)

      Törlés
    2. Köszönöm,nagyon kedves vagy! Lakás dekorációként is nagyon tetszene,de úgy általában véve is,minden formában... :))))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...