2014. június 9., hétfő

Esküvőre készültem ...

Na persze nem a sajátomra....azon már túl vagyunk :))
Az egyik kolléganőm lánya a menyasszony.Ezek a virágok az öröm anya -erre a nagy napra- varratott ruháját fogják díszíteni.Nagyon kíváncsian várom az elkészült rucit,remélem kapok róla képet :)





Aztán jött a gondolat,hogy ékszer is kellene,na és mi illik egy ilyen rózsás ruhához a legjobban...???Persze,hogy rózsás karkötő! :) 
A virágokat (aminek a leírását itt találjátok) egyszerűen csak kalapgumira "fűztem" és a gumit összekötve ilyen lett a végeredmény :) 






6 megjegyzés:

  1. Hú,de gyönyörű a karodon a karkötő!!!! Ez is hasonló,mint egy ruha,hogy viselve jobban látszik,mennyire szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hasonlóan gondolom,ezért bízok benne,hogy a többi kis virág meg a ruhán fog ilyen szépen mutatni!Imádok ilyesmiket horgolni,mert ha valaki viseli "életre kelnek" !!!

      Törlés
  2. Egy ilyet én is készítek majd a nyáron. Nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  3. Élőben mèg szépségesebb!!! Annyira édesek tudnak lenni ezek a kiegészítők! Pusz ügyi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,nagyon kedves vagy drága barátném! :)) Régebben nem jöttek be ennyire nekem a horgolt kiegészítők,de mára már ez is egy fajta "szerelem" lett... :)) Puszi

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...